Мектепте білім берудің әлемдік трендтері (Таңдалған тренд/ трендтер)
Білім беруді цифрландыру, басқарудың желілік моделі
Жобаның өзектілігі немесе инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі
Инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі
- Білім алушыларға оқу материалының 24 сағат бойы қолжетімділігін қамтамасыз етеді;
- Web шеберхана арқылы мұғалімдер қазақ тілі, математика, жаратылыстану пәндері сабақтарын өткізе алады. Чат, видео сияқты функциялар сабақ процесін қызықты әрі тиімді етеді.
- Web шеберхана қазақ тілі, математика, жаратылыстану пәндері мұғалімдеріне онлайн режимде жұмыс істеуге ыңғайлы орта жасайды;
- Мұғалімдердің цифрлық сауаттылығын арттырады;
- Web шеберханада мұғалімдер оқу материалдарын орналастыра алады.
- Web шеберхана арқылы тесттер, тапсырмалар немесе рефераттар беріп, олардың орындалуын қадағалай алады.
Проблемалар:
- Білім сапасының төмендігі;
- Мұғалімдердің біліктілігін арттыру, өзара әрекеттесу;
- Интернет байланысының Оқушылардың PISA тапсырмаларын өз бетімен орындау дағдысын қалыптастыру;
- Қашықтан оқыту;
- Оқушылармен үздіксіз байланыс жасау;тұрақсыздығы (тұрақты интернет желісі керек);
- Қатысушыларды белсенді ету;
- Оқушылардың PISA тапсырмаларын өз бетімен орындау дағдысын қалыптастыру;
- Қашықтан оқыту;
- Оқушылармен үздіксіз байланыс жасау;
Жобаның міндеттері
1. Мұғалім оқу материалдарын, бейне-аудио сабақтарды, презентацияларды web шеберханаға жүктеп, оқушыларға қолжетімді етеді; 2. Web шеберхана арқылы мұғалім оқушылармен тікелей байланысқа түседі (тапсырмаларды түсіндіру, орындауға бағыт-бағдар беру, тапсырмаларды қабылдау, бағалау, кері байланыс беру). 3. Оқушыларға жеке жұмыстарды бере отырып, нәтижесін мониторингілейді, бағалайды.
2785
Жалпы оқушы саны
24+27
Жобаға қатысатын 6 А сыныбы -27 оқушы, 2а сыныбы - 24 оқушы
2
Сынып қатысады
52
Мұғалім қатысады
Жобаның негізгі идеясы
Пән мұғалімдерінің PISA тапсырмаларын құру дағдысын қалыптастыру.
Команда құру
Нәтижеге бағытталған жобаны жүзеге асыру үшін бірлесе жұмыстанатын педагогтарды тарту.
В.Герчиков тестісін алу
Команда мүшелерінің мотивациялық типін айқындау.
Ата-аналардан сауалнама алу
Ата-аналарлардан сауалнама алу арқылы оқушылардың оқу үлгерімін жақсарту, мектеп пен отбасы арасында тығыз қарым-қатынас орнату.
Оқушылардан сауалнама алу
Білім сапасын арттыруда оқушылардың қажеттіліктерін түсіну, мұғалімдермен қарым-қатынасына қатысты пікірлерін білу.
Жобаға қатысатын педагогтерден сауалнама алу
Жобаға қатысты көзқарасын анықтап, оқу үдерісіндегі жұмыстарына қолдау көрсету.
Сауалнама деректерін өңдеу
Сауалнамаға қатысушылардан алынған ақпараттарды жан-жақты талдау. Негізгі мәселелер бойынша талдау жүргізіп, шешім қабылдау.
Жобаны іске асыру кезеңі (құндылықтарды қалыптастыру/бақылау/қалыптастырушы бағалау)
Команда құру кезеңдері мен даму мүмкіндіктерін анықталады.
1. Кәсіби сұхбат: Команда құру кезеңдері
Команда құру кезеңдері және даму мүмкіндіктерін анықтау.
3. Коучинг: «Командалық жұмыс - табысқа жетудің жолы»
Қызметкелерге жобаның маңыздылығын түсіндіру.
5. Стратегиялық сессия: “Оқытуда жаңа технологияларды пайдалану мұғалімнің құлшынысын арттыра ала ма?”
Оқытудың жаңа технологиялары арқылы өз тәжірибелерімен бөлісу, онлайн жұмыс жасай отырып өзара әрекеттесу.
7. Коучинг: «Оқу сауаттылығына арналған тапсырмаларды құру ерекшеліктері»
Оқу сауаттылығына арналған тапсырмалар мәтініндегі ақпаратты талдау және күнделікті өмірмен байланыстыру.
9. Мониторинг: «Аналитика және мәліметтермен жұмыс»
Оқушылардың PISA тапсырмаларын орындау барысындағы қателерін анықтау және талдау.
2. Бейресми сұхбат: “Командадағы әлеуметтік рөлдер”
Команда мүшелерінің әлеуметтік рөлдерін бөлу, жауапкершілікті арттыру.
4. Кәсіби сұхбат: “Мектеп командасының WEB шеберханасындағы тапсырмалардың мазмұны және қолжетімділігі”
PISA үлгісіндегі тапсырмаларды қолжетімді ету, оқушыларды дайындауда web платформаны қолдану.
6. Бейресми сұхбат: “Жоба жұмысын жеңілдету үшін қандай өзгерістер енгізуге болады?”
Жоба барысындағы әрбір кезеңді бақылап, қажет болған жағдайда түзетулер енгізу.
8. Ықшам сабақ: «PISA тапсырмаларында-ғы математикалық сауаттылық есептерін талдау»
PISA тапсырмаларындағы математикалық сауаттылық есептерін шешу жолдарын түсіну.
Жоба бойынша тәжірибе алмасу/тарату
Әріптестермен пікір алмасу
Жиналыс: “Web шеберханасы дамуға жетелейді”
PISA тапсырмаларындағы функционалдық сауаттылық бойынша іс-тәжірибемен бөлісу.
Facebook, instagram: “Оқушыларды PISA тапсырмаларын шешуге үйрету жолдары”
PISA тапсырмаларын шешуге үйрету жолдарын баяндау.
ZOOM: “Тәжірибе алмасу – өнімділікті жақсарту”
«№3 ЖББМ» КММ мектеп командасымен тәжірибе алмасу.
Жобаны дәстүрге айналдыру
Жобаны мектеп мәдениетіне енгізу: Жоба арқылы мектептің ерекше құндылықтарын насихаттау. Бұл жобаның мектеп өміріне жақын әрі қажетті болуына септігін тигізеді.
Бейресми сұхбат: «Ата-ананың тілектері мен ұсыныстары»
Ата-аналармен оқушының оқу үлгерімі туралы үздіксіз ақпарат алмасу.
Үздіксіз «оқушы үнін» тыңдау
Оқушылардың пікірлері мен қажеттіліктерін ескеріп, ұсыныстарын қабылдау.
Директордың пікірі
Жобаның мақсаттары мен басымдықтарын көрсету.
Жобаның күтілетін нәтижесі
- Пән мұғалімдерінің PISA тапсырмаларын құру дағдысын қалыптаса бастайды.
- Оқушылардың математика, қазақ тілі, жаратылыстану пәндері бойынша сапасы 2%-ға көтеріледі.
- 2 «А», 6 «А» сыныбы оқушылары жеке жұмыс жасауға дағдыланады.
- Мұғалімнің кері байланыс беру дағдысы жетіледі.
- 5. Оқушының орындаған тапсырмаларын бағалап, мониторинг жасай алады.
Жобаны әзірлеушілер
87780071176, azhar_76n@mail.ru
Нураганова Ажаргуль Кайыргалиевна
87776916301 21mektepbek@gmail.com