2021-2022 оқу жылында білімдегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша бірқатар жұмыстар жүргізілді. Бірлестікте жүргізілген әр жұмыс білім алушылардың білімдеріндегі ,оқу үлгеріміндегі әлсіз тұсын және орнын толықтыру мақсатын көздеді. Жыл соңында салыстырмалы сапа кестесі төмендегідей:
2021-2022 оқу жылы | САЛЫСТЫРМАЛЫ САПА | ||||||
Сынып | I | II | III | IV | жылдық | үлгерім | |
1 | 2а | 71,0 | 68 | 68 | 68 | 68 | 100 |
2 | 2ә | 66,6 | 71 | 62,5 | 66,7 | 75 | 100 |
3 | 2б | 64,0 | 68 | 62,5 | 70,8 | 70,8 | 100 |
4 | 2в | 74,0 | 74 | 75 | 79,2 | 79,2 | 100 |
5 | 2г | 48,0 | 52 | 56,5 | 54,2 | 54,2 | 100 |
6 | 2ғ | 52,0 | 60 | 62,5 | 64 | 64 | 100 |
7 | 2д | 55,0 | 55 | 56,5 | 60,9 | 56,5 | 100 |
8 | 2е | 58,0 | 67 | 66,7 | 62,5 | 62,5 | 100 |
9 | 2ж | 52,0 | 50 | 58,3 | 60 | 60 | 100 |
10 | 2з | 52,0 | 57 | 60,9 | 52,2 | 56,5 | 100 |
11 | 2и | 48,0 | 55 | 57,1 | 61,9 | 61,9 | 100 |
12 | 2к | 63,0 | 50 | 54,2 | 66,7 | 66,7 | 100 |
Барлығы | 58,1 | 60,5 | 61,8 | 64 | 64,7 | 100% | |
1 | 3а | 84,0 | 80 | 80 | 69,2 | 84,6 | 100 |
2 | 3ә | 54,0 | 60 | 57,7 | 69,2 | 69,2 | 100 |
3 | 3б | 71,0 | 76 | 73,1 | 76 | 76 | 100 |
4 | 3в | 58,0 | 62 | 65,4 | 69,2 | 65,4 | 100 |
5 | 3г | 58,0 | 58 | 61,5 | 61,5 | 61,5 | 100 |
6 | 3ғ | 56,0 | 58 | 60 | 64 | 64 | 100 |
7 | 3д | 58,0 | 60 | 61,5 | 65,4 | 61,5 | 100 |
8 | 3е | 60,0 | 52 | 50 | 53,8 | 50 | 100 |
9 | 3ж | 54,0 | 52 | 53,8 | 50 | 50 | 100 |
10 | 3з | 56,0 | 56 | 56 | 55,6 | 55,6 | 100 |
11 | 3и | 50,0 | 62 | 52 | 61,5 | 53,8 | 100 |
12 | 3к | 64,0 | 56 | 56 | 60 | 60 | 100 |
Барлығы | 60,3 | 60,8 | 60,6 | 62,9 | 62,6 | 100% | |
1 | 4а | 85,0 | 73 | 74,1 | 75 | 75 | 100 |
2 | 4ә | 72,0 | 73 | 76,9 | 74,1 | 74,1 | 100 |
3 | 4б | 67,0 | 72 | 76 | 76 | 76 | 100 |
4 | 4в | 42,0 | 48 | 53,8 | 65,4 | 57,7 | 100 |
5 | 4г | 62,0 | 65 | 66,7 | 66,7 | 63 | 100 |
6 | 4ғ | 50,0 | 56 | 56 | 57,7 | 57,7 | 100 |
7 | 4д | 44,0 | 58 | 57,7 | 46,2 | 53,8 | 100 |
8 | 4е | 65,0 | 68 | 69,2 | 69,2 | 69,2 | 100 |
9 | 4ж | 44,0 | 44 | 46,2 | 50 | 46,2 | 100 |
10 | 4з | 52,0 | 54 | 57,7 | 56 | 56 | 100 |
11 | 4и | 48,0 | 63 | 64 | 61,5 | 61,5 | 100 |
Барлығы | 57,4 | 61,2 | 63,5 | 63,5 | 62,8 | 100% | |
2-4 сынып | 58,6 | 60,8 | 61,9 | 63,5 | 63,3 | 100% |
Жұмыс барысын сараптай келе:
Күшті жақтар:
Бастауыш сынып бойынша 53 мұғалімнің 53-і БМЖ курсынан өткен.
1 шебер, 8 зерттеуші, 11 сарапшы педагог бар- 37,7% ;
53 мұғалімнің 42-сі жоғары білімді- 79% , 11-і арнаулы орта білімді, оның 8-і аяқталмаған жоғары білімді.
Әлсіз жақтар:
- 13 санатсыз мұғалім бар. 11-і арнаулы орта білімді . 30% пайызы жас ұстаздар. Мұғалімдердің дені жастар, бақылауды және тәлімгердің жұмысын көбірек қажет етеді. Теориялық білімдері тайыз. Жас ұстаздарға өз бетінше білім алуға, ізденуге бағыт –бағдар беру керек.
- Оқушылардың, мұғалімдердің жетістігі аз. Үлгерімі төмен оқушымен жұмысты жолға қою керек.
- Мұғалімдердің өзінің еңбектерінің баспа беттерінде, бұқаралық ақпараттық құралдарға жариялануы төмен көрсеткіште («Ұстаз» бағдарламасы, жергілікті телеарна т.б )
Мүмкіндіктер:
- Көшбасшылар ,яғни шебер, зерттеуші-педагог және сарапшы-педагогтардан клуб құрып, санатсыз және тәжірибесі аз мұғалімдерге методикалық көмек көрсету керек. Клуб жұмысы жоспарланып, ашық шаралар ұйымдастыру керек. Республикалық курстар мен тренингтерге қатыстырып , теориялық білімдерін шыңдау керек.
- Оқушылардың жетістіктерін көбейту үшін мектепішілік олимпиада, білімпаздар сайысы, интелектуалды сайыстар , параллель сыныптар арасында «Ең үздік» сынып сайыстарын ұйымдастыру;
- Жас ұстаздар клубының жұмысына бағыт –бағдар беріп, санатсыз мұғалімдерге шеберлік сағаттарын, коучинг, көшбасшылардың «ашық есік» күнін ұйымдастыру; Мектепішілік шараларға жас ұстаздарды тарту ; Оларды ізденіске жетелейтіндей шығармашылық тақырыптарын таңдауға көмектесу;
Қауіп –қатер:
Теориялық білімнің тайыздығы-оқу мақсатының маңыздылығын жойып, бағалауды тиімді қолданбауға соқтырады. Оқушының қызығушылығын жойып, оқу сапасының төмендеуіне әкеледі.
Жас мамандарды курстарға, семинарлар, тренингтерге қатыстырып, теориялық білімдерін жетілдіру керек .
Жоспарға :
Сыныптың білім сапасына мониторнг жасай отырып , жоғары және төмен сапа көрсетіп отырған ұстаздарды жұптау, жұптық жұмыстар тапсыру ;
Жас мамандардың ізденетін әдістемелік тақырыбын анықтап, өзін–өзі дамыту жоспарын жасақтауға нұсқау беру семинар, дөңгелек үстел, тренинг, коучинг, пікіралмасулар ;
Жас ұстаздарды қолдау, жетелеу мақсатында бағалы сыйлықтар ұсына отырып , айлық, тоқсандық сайыстар жариялау
«Нәтижеге бағытталған оқу айлығы»
«Ең білімді сынып» «Ең үздік тәлімгер», «Кабинеттер байқауы»
«Ең үздік сынып жетекші» «Ең үздік тапсырмалар жинағы» «Сәтті әдіс-тәсілдер»
«Зерттеуші мұғалім» т.б.